sex med ven
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej jeg har en pige kærste men for 2 måneder siden spurgte en af min venner og jeg ville sutte hans pik og så sagde jeg ja og nu har vi sex være dag sammen mig og min ven men jeg har stædig kærste på hjælp

Svar:
Hej med dig
Jeg vil prøve og hjælpe dig til, at tage et valg. Men du skal vide, det er kun dig der kan tage valget og ingen andre.
Vil du stadig have noget kørende med din ven, så er du nødt til at slå op med din kæreste og omvendt. Hvis du vil beholde din kæreste, må du sige fra over for din ven. Det er bare op til dig og finde ud af, hvem af dem du har mest lyst til, at være sammen med.
Du bliver nødt til at mærke efter hvem af de to der er vigtigst for dig lige nu. Er du forelsket i ham, eller er det bare spændende at være sammen med ham. Hvis din kæreste synes det er fint at du er sammen med to på en gang...så er det jo egentlig okay. Men hvis hun ikke gør, synes jeg helt klart du skal træffe et valg.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw