Sex med søster
brevkassespørgsmål af
Brian
17 år
Hej, er det normalt som 17 årig at have sex med sin lillesøster på 10. Har længe tænkt over det, vi har gjordt det flere gange og har lyst hele tiden

Svar:
Hej med dig
Det er selvfølgelig helt almindeligt at have lyst til sex, men det er ikke i orden at have sex med sin søster. Faktisk er det ulovligt.
Hvis du er sammen med din søster seksuelt, er det et seksuelt overgreb, og det kan være til stor skade for din søster...både fysisk og psykisk.
Der er ingen tvivl om at du bliver nødt til at stoppe, og ikke have sex med hende igen.
Nogle mennesker har seksuelle tanker og lyster omkring børn, og det kan være svært at håndtere, og endnu sværere at snakke om. Men der findes hjælp.
Hos Bryd Cirklen ka n man modtage rådgivning og hjælp. Du kan læse mere om dem her
Mange hilsner
Niels-Christian