sex med store bror

brevkassespørgsmål

sex med store bror

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej igår bollet jeg med min store bror jeg fik den både i munden og skeden og røven er det helt normalt jag fik sperm i munden og jeg nød det og det skal lige siges at vi ikke have kondom på og min store bror er 1 år ældre end mig hjælp mig

Svar:

Hej med dig

Jeg bliver nødt til at sige til dig at det ikke er normalt at have sex med sine søskende. Og det er faktisk også ulovligt. Så det er noget i er nød til, at stoppe med fremover.

En af grundene til, at det er ulovligt og gå i seng med søskende, er fordi hvis man bliver gravid, er der stor chance for, at barnet bliver handicappet. Siden du er 13 og i gjorde det uden kondom, er der en chance for du er blevet gravid, så det ville være en god idé, at få det testet ved lægen.
Og så synes jeg både du og din bror har brug for at få snakket med nogle voksne om hvad der er sket mellem Jer. Prøv at klikke fobi Albahus, som ved rigtig meget om sex mellen søskende. De har en anonym chat.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw