sex med stedbror

brevkassespørgsmål

sex med stedbror

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hey jeg er en dreng på 14 år jeg er bøsse og min far har lige fået en kæreste hun havde en søn på min alder og jeg var i starten meget vild med ham men turde ikke at sige det men det viste sig at han også var bøsse og at han også ku lig mig. vi deler værelse så vi har tit sex sammen og giver hindanden handjobs og blowjobs og det er så dejligt men nu spørger jeg bare er det ulovligt? eller kan vi bare blive ved?

Svar:

Hej med dig

Det er også et rigtig godt spørgsmål, for normalt er det ulovligt for søskende, at have sex sammen. Så jeg syntes det er rigtig godt, du skriver til os for, at få et svar på det.

Faktisk så er det ikke ulovligt, da i ikke er i familie sammen. Så i kan sagtens blive ved med, at have det sammen i har nu, hvis det er de som i ønsker.

Nu når du spørger om det er ulovligt, syntes jeg lige jeg vil nævne, at det dog er ulovligt og have sex når du er under 15 år. Men der er noget jeg syntes der er vigtigere, som i bør overveje. For det er chance for, at i skal være brødre resten af livet, så vil det at i har sex sammen, kunne ødelægge noget senere hen? Eller kan det ødelægge forholdet til jeres forældre, hvis de opdager det? De ting syntes jeg i skal overveje og finde ud af om i syntes den sex i har sammen, er værd og satse de ting for.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw