Sex med pap søster

brevkassespørgsmål

Sex med pap søster

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 7 år 1 måned siden

Her forleden hørte jeg min pap søster, som er 16, stunde og jeg begynte at spille pik på mig selv. Efter lidt tid stoppede hun og kom brasende inde på midt værelse. Hun spurgte om vi skulle have sex og jeg sagde ja, efter jeg var liderlig og vilde at med min mødom. Hun begynte at tage sit tøj at og da jeg så hende nøgen var hun driv våd i fissen. Da vi begyndte at knalde stundede hun højere og da jeg kom var det bare så dejligt. Jeg har aldrig følt noget der var så godt i hele mit liv.

Nå, men efter vi knalde er hun begyndt at gå ind til mig om natten og spørge om vi skulle knalde og der sagde jeg nej, begyndte hun at give mig et blowjob. Jeg lod hende gøre det færdigt og så gik hun ind til sig selv. Men nu sender hun nøgen billeder til mig og jeg synes det er dejligt, men jeg synes også at der har taget overhånd. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig

Hvis I er papsøskende, så er det ikke ulovligt for jer at være sammen seksuelt, selvom det kan virke upassende, særligt for jeres forældre, hvis de finder ud af det. I den forbindelse, skriver du også at du synes at det har taget overhånd, og det er rigtig fint at du har skrevet ind til os. Jeg håber jeg kan give dig et svar du kan bruge.

Jeg tænker at du skal prøve at tage en snak med din papsøster og fortælle hende at du ikke ønsker at I skal fortsætte med de seksuelle aktiviteter. Du er i din gode ret til at sige fra, og jeg kan forstå at du synes det har taget overhånd. Det vil nok komme til at være lidt akavet for jer, eftersom I skal blive boende sammen, men det kan udvikle sig til en ret ubehagelig situation hvis du ikke får sagt fra nu, da det lyder til at du har lidt svært ved at sige nej til hende når hun tilbyder sig.. Under alle omstændigheder lyder det til at hun er mere ivrig end dig efter at fortsætte jeres natlige lege, men det er bare vigtigt at I tænker over hvilke konsekvenser det kan have - både for jer, jeres forældre og jeres omdømme, hvis der er andre som hører om det. De fleste har nogle ret hårde holdninger til sex i familien, også selvom det ikke er ulovligt at dyrke sex/være kærester med sin pap-søster. Det ville det være, hvis I var biologiske søskende.

Så kort sagt, tænker jeg at du skal prøve at tage en snak med hende og få gjort klare linjer mellem jer. Gør det klart at nøgenbillederne og de frække tilbud skal stoppe. Hvis hun fortsætter, så tænker jeg egentlig godt at du kan inddrage jeres forældre. Jeg vil også lige henvise dig til en hjemmeside hvor du kan finde rådgivning som er specielt til spørgsmål der handler om sex. De har også en chat, hvor du kan få mere direkte rådgivning om hvordan du kan sige det til hende.  Du er selvfølgelig også velkommen i vores chat her på Cyberhus.

Lige som en sidste ting, så skal du være opmærksom på at det er vigtigt at I bruger beskyttelse (hvis I nu ender med at gøre det igen). Selvom hun kun er 16 år og du kun er 14, så kan hun stadig blive gravid.

Jeg håber du kan bruge mit svar og får sagt rigtig fra overfor din papsøster.

Venlig Hilsen

Signe