Sex med mor
brevkassespørgsmål af
Terminator
14 år
Hej brevkassen en da dag min mor gik i bad lure jeg ind i genmen nøgle hulet hun opdage mig og sagde at hvis jeg skul have lov til det skulle vi bolle og nu har jeg lyst til at slikke hendes fisse men hvordan spørg man om det og er det okay det er ens mor

Svar:
Hej Terminator
Det er helt naturligt at være meget nysgerrig på sex når man kommer i puberteten. For nogle kan det også betyde at man bliver nysgerrig på eksempelvis sin mor eller en søster.
Men det er faktisk ikke tilladt at være seksuelt sammen med sin egen familie. Så helt kort...Nej, det er ikke okay at være sammen med sin mor. Og det er ikke okay at din mor foreslår at I skal bolle.
Som barn er det ikke dig der gør noget forkert. Nysgerrigheden og lysten er som sagt helt naturlig. Men det er ikke okay at din mor foreslår at I skal bolle, og det ville både være forkert og ikke mindst ulovligt, hvis I faktisk var sammen.
Jeg tænker det er meget bedre at du stiller din nysgerrighed omkring sex på en anden måde end ved at kigge på din mor. Jeg er også sikker på at du nok skal få mulighed for at være sammen med en pige på din egen alder på et tidspunkt, så du skal nok få stillet din lyst på en okay måde.
Mange hilsner
Niels-Christian