Sex med min pap far

brevkassespørgsmål

Sex med min pap far

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 12 år 2 uger siden

Hej. Jeg er sådan set forelsket i min pap far. Vi har sex mindst 2 gange om ugen. Hvad gør jeg!!??

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit indlæg - jeg svarer dig så godt jeg kan. Jeg vil også fortælle dig nogle ting som du skal vide og prøve at forstå.

Din papfar må ikke have sex med dig. Heller ikke selvom du føler du er forelsket i ham og måske siger du gerne vil. Det er ulovligt at han har sex med dig, både fordi at du er under den seksuelle lavalder - som siger at det ikke er tilladt for personer over 15 år at have sex med børn under 15 år. Men din papfar må heller ikke have sex med dig, fordi han spiller en forældrerolle i dit liv - defor er det også ulovligt.

Det er vigtigt i stopper med at have sex. Det kan føles svært for dig, når du nu føler du er forelsket. Men du kan også prøve at tænke på, hvad det er du vil have ud af det her. Vil du have at din papfar skal være dine kæreste eller hvad tænker du om ham?.

Jeg synes at du skal gøre det at du fortæller det til en voksen; din mor måske eller en lærer på skolen. Du skal snakke med voksen om det, fordi du ikke selv er voksen og selvom det kan føles som om du ved hvad du gerne vil, så har du brug for noget støtte og du har brug for at der er nogen der kan være med til at passe på dig. Din papfar passer ikke på dig, da han bør vide at han gør noget helt forkert ved at have sex med dig.

Du kan også skrive til chatten her i Cyberhus. Her kan du chatte helt anonymt med en voksen om lige det du har brug for at snakke om.

Mange hilsner fra Bibi