sex med lærer
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg er 15 år, og jeg har virkelig lyst til at have sex med min dansk lærer. Jeg bliver liderlig i timerne når jeg kigger på hende, og når hun snakker til mig. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej århusdreng 15 år.
Tak fordi du skriver til os i Cyberhus.
Uh ja, hvad gør man når man er smask liderlig, ens hormoner ræser rundt i kroppen, fordi hun bare er alt for lækker, taler til en´, man er bare tændt og kan faktisk ikke tænke på andet og overhovedet heller ikke koncentrere sig.
Jeg kan fortælle dig at det er helt normalt at have de tanker og følelser du beskriver, og når jeg har sagt det så vil jeg tale til din fornuft. Lad det være i din fantasi og tanke, brug det evt til inspiration til en sang, et digt, et maleri. I den virkelige verden er det faktisk forbudt for en lærer at være sammen med en elev - det er fyringsgrundlag. Så prøv at fokuser på piger omkring din egen alder.
Hilsen Mette