Sex med flirt spørgsmål

brevkassespørgsmål

Sex med flirt spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 9 måneder siden

Hej.

Jeg er en dreng på 14 år som har en flirt med en pige på 15... (Bliver selv 15 om 70 dage)

Vi har så aftalt lidt at prøve at have sex i det fri, altså i et telt. Det er begge vores første gang, men jeg er lidt bange for jeg ikke kan? Altså på den både når min pik er stiv så er den helt lige men den er oppe mod min mave ikke sådan lige ud, ændre det noget? Og jeg er også lidt bange for at jeg kommer for hurtigt?

Svar:

Hej med dig.
Dejligt at du har fundet en pige som du er glad for. Jeg kan godt forstå, hvis du er lidt nervøs for at have sex for første gang. Det er ganske normalt. Og det er også almindeligt at have bekymringer over om man nu kan finde ud af det og om der går noget galt. Ofte så kommer det helt af sig selv når man først er i gang. Ud fra hvad du skriver, så lyder det ikke til at du skal være bekymret for din penis. Det er meget normalt, at den i stiv tilstand peger op mod din mave og det vil ikke få betydning for din evne til at gennemføre et samleje.

Der er mange drenge ligesom dig selv som frygter, at de kommer for hurtigt. og det er også et problem for nogen. Men heldigvis er det noget man øve sig i ikke at gøre. Det bedste du kan gøre, når du skal have sex er ikke at tænke for meget over det og prøve at nyde det. Hvis du fornemmer at du kommer hurtigt kan du prøve at sænke tempoet eller trække dig ud og egentlig starte forfra. Med tiden finder du nok ud af, hvad der virker bedst for dig, og det kan også være, at det slet ikke bliver et problem for dig.

Derudover vil jeg også sige, at det er vigtigt at i husker at beskytte jer med kondom, så i undgår kønssygdomme og risiko for, at hun bliver gravid. Samtidig vil jeg også sige, at selvom sex ofte er rigtig dejligt, så er det mindst lige så vigtigt at være helt klar til det, og ikke gøre noget, som man ikke har lyst til. Hvis du har flere spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til os igen eller du kan prøve vores 1-1, som du kan finde her. Ellers kan jeg anbefale dig at tage et kig på sexliniens hjemmeside, hvor du kan finde mange forskellige informationer om seksualitet og sex. Du kan finde deres hjemmeside her

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

De bedste hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål