Sex med familie
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus Her for et par uger siden var jeg med min familie i et stort sommerhus og mig og min kusine (hun er 24 år gammel og mega lækker) dele værelse Så den første nat spurgte hun om jeg nogensinde havde haft sex og om jeg ville prøve det jeg sagde nej det har jeg ikke men jeg vil gerne prøve og så fik hun den både i fissen og hårdt analt så hun stønnede helt vildt hun fik også finger og jeg gav hende et "lickjob" det var mega dejligt og hn har mig både handjob og blowjob så jeg kom i munden af hende Så den næste nat spurgte jeg så om vi ikke kunne gøre det igen og hun sagde jo og nu har vi noget seriøst sammen uden at familien ved noget om det Nu er mit spørgsmål har jeg gjort noget forkert Hilsen den heldige dreng med kusinen med mega store patter

Svar:
Hej med dig
Det er helt normalt, at have lyst til sex i din alder. Fordi du er teenager så der er begyndt at fare hormoner rundt i din krop, som kan gøre dig rigtig liderlig.
Da I er fætter og kusine er det faktisk ikke ulovligt, selvom det heller ikke er normalt. MEN da hun er over 18 og du er under 15, som er den seksuelle lavalder, er det faktisk alligevel ulovligt. Det er ikke dig der har gjort noget forkert, da du er mindreårig. Men det at din 24 årig kusine har gået i seng med dig, er forkert gjort af hende fordi du er så ung og derfor skal hun stoppe det, så det ikke sker igen. Faktisk kan hun blive straffet med op til 8 års fængsel ifølge loven om seksuel lavalder.
Både du og din kusine kan få hjælp omkring den her oplevelse hos Albahus, hvor de tilbyder rådgivning til både ofre for seksuelle overgreb(dig) og dem der begår seksuelle overgreb(din kusine)
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw