Sex med fætter...

brevkassespørgsmål

Sex med fætter...

brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år

Kære Brevkasse, Det har taget mig meget tid og mod at skrive herind, men jeg er forvirret og føler mig utrolig dum og skamfuld. Så nu vil jeg forsøge for at få lidt klarhed omkring det jeg føler. Det skal måske siges at jeg ikke har særlig meget sexuelerfaring, da jeg har været udsat for et sexuelt overgreb, som stod på gennem flere år af min barndom. Det har afskrækket mig rigtig meget fra at udfordre den side af mig selv. Jeg arbejder med det og forsøger at kommer over de skræmmer det har givet på min sjæl. Men egentlig er det ikke det jeg skriver for. Jeg skriver fordi jeg føler mig sexuelt tiltrukket af min fætter. (Hvilket jeg faktisk ikke har oplevet med nogen fyrer tidligere.) Han er lige så gammel. Og det er ikke bare sådan at jeg føler mig lidt tiltrukket af ham. Men det er virkelig meget. Når jeg ikke er sammen med ham fantaserer jeg om hvad jeg ville ønske han ville gøre ved mig. Hvordan han ville røre mig. Helt uden at jeg selv vil der kræser mine tanker bare omkring det og jeg får en virkelig rar lyst følelse inden i. Samtidig med jeg skammer mig lidt over mine tanker. Når jeg så er sammen med ham, hvilket sker sjældent, så kan jeg slet ikke styre det. Min krop bliver konstant oversvømmet af behagelige bølger der strømmer igennem mig. Jeg bliver våd og mærker i den grad lyst og begær, hvilket er helt fremmed for mig.. Jeg har virkelig lyst til ham.. Jeg har ikke været sammen med ham. Men den seneste tid er han begyndt at skrive om vi ikke skal ses og lave noget sammen. Og jeg fornemmer også lidt at vi har noget specielt sammen. At der er et eller andet i luften.. Så jeg tænker lidt.. Hvis nu muligheden bød sig, ville det så være okay at have sex med ham? Hvis det nu var så forunderligt at han også havde det på samme måde som mig? Jeg ved der er en stor risiko forbundet med det eftersom vi er i familie og det vil være utrolig akavet at se ham til familiesammenkomster, hvis det ender galt. Men hvis ikke... Ville det så være legalt at dyrke sex med ham? Håber ikke mit spørgsmål lyder alt for underligt.. Hilsen Tusindben

Svar:

Hej Tusindben.

Jeg synes helt bestemt ikke at dit spørgsmål er underligt og det er heller ikke noget, som du skal at skamme dig over. Det er helt naturligt at opleve en følelse af lyst og begær, det kender de fleste.

Jeg kan godt forstå, hvis du synes er et lidt svært område at finde ud af, det her med dig og din fætter. Det kan være lidt en slags 'grå-zone' når det er en du er i familie med. Men du skal vide at der faktisk ikke er noget unormalt ved at du har lyst til sex med din fætter og det er også helt lovligt for dig at være sammen med din fætter. Man må tilmed gerne blive gift og få børn med sin fætter - så det er altså helt legalt for dig at dyrke sex med din fætter.

Ud fra det du skriver så får jeg det indtryk at du virkelig har overvejet og tænkt meget over det her med din fætter, når du skriver om risikoen ved at I måske ikke kan sammen og senere skal ses til familiesammenkomster og sådant. Men hvis I nu får noget sammen og det så ikke går alligevel, så er det nok en god idé at sørge for at skilles sådan at I kan være rum sammen bagefter. Nu ved jeg heller ikke hvor meget du mødes med ham i forbindelse med familiesammenkomster, men jeg synes det er godt at du har overvejet det. Dog synes jeg ikke at det skal være dét alene, der afgør om du skal have sex med din fætter eller ej.

Du skriver at din fætter er begyndt at skrive og gerne vil ses med dig. Hvis du har lyst til at ses med ham og lave noget så synes jeg da bare at du skal gøre det. Så kan I komme tættere ind på hinanden og lære hinanden godt at kende (jeg ved jo ikke lige hvor tæt du er med din fætter, men det er ikke en selvfølge at man kender hinanden godt, bare fordi man er i familie sammen).

Du skriver også at du fornemmer at I har noget specielt sammen og at der er noget i luften. Jeg tænker at I dog sagtens kan have noget specielt sammen, uden at det betyder at han har lyst til at have sex med dig - det kan jeg jo ikke vide med sikkerhed. Men hvis muligheden er der og I begge har lyst så er det i hvert fald helt okay og helt legalt at du har sex med din fætter.

Mit råd til dig er, at du skal da bare hygge dig og og ses med din fætter. Så kan du jo se om du kan fornemme bedre, om han også har lyst til dig. Hvis du så på et tidspunkt føler at du har modet eller at det passer ind i stemningen, så kan du også overveje at spørge ham lige ud, hvordan han føler i forhold til at du har lyst til ham og føler et begær.

Du skriver om i starten, at du ikke har så meget seksuel erfaring. Jeg synes det er vigtigt at du er klar over at det faktisk er helt normalt og der findes 21 årige, som måske ikke har været sammen med nogen endnu. Det er helt normalt ikke at have så meget seksuel erfaring, når du er 21 år og det synes jeg ikke du skal skamme dig over.

Du skriver også at det er fordi du har været udsat for et seksuelt overgreb og derfor er blevet afskrækket. Det er rigtig godt at du arbejder med det, men du skriver ikke noget om, om du har snakket med nogen om det. Når du har haft sådan en oplevelse kan det være rigtig rart at have nogen at snakke med som kan hjælpe og give dig støtte. Sådan en oplevelse skal du helt bestemt ikke arbejde med alene.

Derfor synes jeg, at hvis du har noget med dig, som du ikke har snakket om og ikke har fået hjælp til, så skal du kigge forbi chatten her i Cyberhus, hvor du kan tale med en voksen chatrådgiver - den har åbent mandag-torsdag 14-19. Du er også velkommen til at logge på chatten hvis der er andet du bare gerne vil have rådgivning til.

Jeg håber du kan bruge mine råd. Held og lykke med det hele :)

Venlig Hilsen Mie