sex med bedste ven
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hei jeg går på en skole for ordblind og folk der stave meget dåligt på skolen er vi ikke rigtigt delt op i klasser men dem der er på min alder er drenge. min bedste ven går på skolen som så også er en dreng. han er 18 år og den ældste på skolen ud over lærene. fordi vi er mange forskælige aldre i klassen har vi ikke sexualundervisning. jeg har ikke haft sex før jeg har ikke engang kysset. vi var ude at sejle i en ro båd en dag. han havde gjordt det rigtig hyggeligt men kun på venne måden. vi stoppede båden ude midt på søen og fik en øl. vi lå i hver hvores ende. han kom op i min ende. han spugte om jeg ikke ville lære at snave. for han hvade haft sex mega mange gange. jeg sagde nej tak jeg kan ikke kysse min bedste ven. han ryggede tættere på og lagde hans hånd på mit lår. han kørte sin hånd lidt op og ned af mit lår. han førte sin hånd helt op ved min fisse. jeg blev helt rød i hovdet. vi ville svømme lidt og hoppede i vandet. han kom hen til mig. han dykkede ned i vandet og tog alt mit bade tøj af. han havde heller ikke noget tøj på. han begyndte at tage et kondom på. han ville have at vi skulle gå op i båden igen. vi lå i både på samme måde som før bare uden tøj. han begyndte at kysse mig og vupti vi lå og knalede.det var super rat. han slikkede hele min krop også min fisse. vi har ikke snakket sammen siden. jeg har et par spørgsmål til dette. 1.jeg vil gerne være kærster men ved ikke hvordan jeg skal spørger og er bange for at ødelægge hvores venskab 2. jeg kan ikke sove om natten jeg tænker på hans pik og at det var så rat 3. kan du fortælle hvordan man har sex og hvad man skal gøre 4. jeg er bange for at det går ud over skolen hvis vi bliver kærster 5. tænker hele tiden på sex og hans pik hvor ofte er det normalt at have sex knus mig

Svar:
Hej Århuspige 16 år.
Tak fordi du skriver til Cyberhus, Lystværelset.
Det lyder til, at du har haft en dejlig oplevelse den første gang du har haft sex. Det var med din ven og nu er du blevet forelsket i ham. Jeg kan godt forstå, at du overvejer hvordan du skal spørge ham om han vil være kærester, af frygt for jeres venskab vil holde og hvordan det skal gå når I går på skole sammen. Man kan ikke styre følelser, og del lader til du er faldet pladask for din ven.
ad 1. Hvis du vælger at spørge ham er der reelt en risiko for at han ikke vil være kærester. Fortæl ham hvor dejligt du synes det var da I var ude i båden. Lyt om han er positiv og viser at han vil dig, eller taler udenom, undviger eller ikke vil tale m det. Så behøver du måske ikke spørge direkte om han vil være kærester. Du kan også vælge at sige, at du er blevet forelsket i ham og se hvad der sker!  Vil han ikke være din kæreste, kan I vel godt være venner alligevel. Selvfølgelig vil det være hårdt for dig, at I "kun" er venner, men det kan du tale med din ven om. (jeg mener ham)
ad 2. Når man tænker på noget rart kan det godt være svært at sove. Jeg kan foreslå dig at begynde at onanere (at kæle for dig selv og dit køn) det bliver man så dejligt døsig af, samtidig kan du fantasere om alt det du har oplevet.
ad 3. Der er rigtigt mange måder at have sex på og rigtigt mange ting man kan gøre. I første omgang vil jeg råde dig til at gå i gang med at udforske din egen krop. Lære alle dens indgange at kende. Prøv at røre dig selv i skeden med dine (våde) fingre. Mærk efter, hvad der føles skønt og lækkert. Når du er sammen med en fyr, er I to om at have sex, så er det rart at vide hvad, hvordan og hvor du godt kan lide at blive rørt.
ad 4. Jeg kan godt forstå det bekymrer dig, hvordan det skal gå med din skoæegang hvis I bliver kærester. Men her tænker jeg, at det er med at holde fast i en god vane med at få læst lektier og følge godt med. Derefter er der tid til det sjove.
ad 5. Da det er første gang du havde sex, kan jeg godt forstå at du fortaber dig i tanker om mere sex og hans pik. Det er en naturlig ting at være drevet af. Jeg tror at det kan hjælpe dig at begynde at onanere og bruge din fantasi og dine indre billeder til at stimulere din egen seksualitet med.
Jeg håber du finder den rette løsning, og at jeres venskab må bestå ligegyldigt hvad der sker..
Forårshilsner Mette