sex lyster
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej sascha og mette jeg har sådan en treng til sex men ved jo godt ikk jeg kan før 15 og nogen gange for jeg bare ondt nede på manden og havde ikke tænkt mig at gøre det men har bare den der store løst hvad er det der er galt ? =)

Svar:
Kære dreng 13 år
Dejligt at du skriver herind
Der er slet ikke noget galt i at have lyst og få lidt ondt i manden. Du er ved at blive kønsmoden (komme i puberteten) og din krop forandres fra barn til voksen. Der er en masser homoner i din krop, som sætter gang i en masse ting.
Som du selv skriver er den seksuelle lavalder i Danmark 15 år. Men der er ikke noget ulovligt i at ornanere og stimulere sig selv seksuelt, på den måde lære du også hvad du synes er godt og mindre godt.
Mette har besvaret i brevkassen hvordan man kan ornarere "onani" .Her kan du læse hvordan du kan stimulere dig selv og lære at oranere. Er meget forskelligt hvad man kan lide, så prøv dig stille og roligt frem.
Hvis du får en kæreste, kan I jo begynde at kysse og kæle med hinanden. Så på den måde er der en masse dejlige ting du kan gøre uden at have sex med en anden...
Venlig Hilsen
Sascha