sex lyst ingen dreng og gøre det med

brevkassespørgsmål

sex lyst ingen dreng og gøre det med

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

jeg har sådan lyst til sex men der er ingen dreng og gøre det med hvad skal jeg så gøre?

Svar:

Hej pige 12 år.

Det er helt okay at du tænker på sex og er nysgerrig på at have sex med en dreng. Men jeg synes det er vigtigt du venter med at finde en dreng at have sex med, fordi du er ikke gammel nok.

Sex handler meget om følelser mellem to mennesker, måske to mennesker der har været kærester et stykke tid. Det handler også om at din krop skal være klar til at have sex. Både det her med følelser og med din krop,  er noget der bliver klar når du bliver lidt ældre og det skal nok komme.:) Derfor er der også en lov der siger at det faktisk er forbudt at have sex i din alder.

Men du kan gøre noget andet..du kan nemlig øve dig og begynde at lære din krop at kende og nyde den. På den måde finder du ud af hvad du godt kan li og hvad du ikke kan li. Du kan røre ved dig selv og onanere, det er helt okay at udforske sig selv.

Henriette her  i Lystværelset i Cyberhus, har skrevet en rigtig god artikkel om onani for piger. Prøv at læse den og få lidt inspiration.:) Du kan læse den her.

Mange Hilsener

Sascha