sex legetøj
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej cyberhus først vil jeg lige sige tak for den fede hjemmeside:) jeg staver ikke så godt så håbar du kan læse det jeg skriver jeg har læst noget om hjemme lavet sex legetøj man kan bruge gulerod, mobil, håndbruser, pude, sine fingre og meget andet jeg vil gerne spørge om hvordan man kan bruge de he ting og om du har flere ider knus <3

Svar:
hej Århuspige 16 år.
Tak for komplimentet til vores hjemmeside.
Jeg forstår tydeligt og klart din mail, og synes du staver udemærket!
Alle de ting du nævner kan bruges på den ene eller anden måde til at stimulere sig selv med. Dvs man kan bruge dem til onani.
Ser du, man kan bruge en gulerod som dildo. Her vil jeg råde til at bruge et kondom uden over. Mobilen kan bruges til at vibrere over klitoris og på brystvorterne i stedet for en dildo med batteri. Håndbruseren kan man bruge strålerne til at stimulere klitoris med. Puden kan man bruge til at lægge imellem benene og og gnide den mod klitoris. Man kan bruge sine finger til at stimulere hele kroppen, skeden og åbningen både udvendig og indvendig. Der er en masse områder inden i skeden som føles dejlige at røre ved. Husk at det skal være godt vådt og man skal også have lystfølelse i kroppen for at det er dejligt at onanere.
Jeg kan ikke komme på flere ting du kan bruge, men dette er da ting til en begyndelse.
Forårshilsner Mette