sex legetøj
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej cyberhus:) jeg har læst en af jeres mail om hjemme lavet sex legetøj. jeg onaner tit og har som pigen i mailen brug for froanding. jeg for står bare ikke hvordan man skal bruge de der ting fx bruser, serinlys, mobil, gulerød og vaskemaskine. vil du ikke skrive en forklaring til tingene og om der er noget man ikke må gøre. hilsen den onani glade pige :)

Svar:
Hej Århuspige 16 år.
Det er dejligt du skriver til Cyberhus og jeg kan godt forstå hvis du bliver lidt forvirret over hvordan man skal bruge alle de ting vi har foreslået. Nu vil jeg fortælle dig, et for et, hvad tingene skal bruges til:
Bruseren kan du f.eks bruge direkte på klitoris, på brysterne og nyde den kildrende fornemmelse som de varme eller kolde stråler frembringer i din krop. Du kan lade strålerne være bløde eller hårde, alt efter det du mærker du kan lide.
Stearinlyset, gulerod kan du bruge med et kondom ud over, som dildo.
Mobiltelefonen vil jeg anbefale at du kan bruge som vibrator når den ringer eller hvis du selv sætter den på vibration. Læg den på dit kønsben og og på klitoris, hvor den frembringe kildren. Lad være med at stille den op i skeden, den kan være svær at få ud.
Vaskemaskinen vibrerer rigtigt meget når den centrifugerer tøjet og det vibrerer hvis man sætter sig ovenpå den.
Forårshilsner Mette