Sex, kys , kram , far??
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej brevkasse, jeg er en 20 mand som har fået sig et lille problem med kæresten og hendes far. Det var en aften hvor vi havde sex sammen og om morgen kom han ind på værelset da vi lå nøgne sammen og snavede og var begyndt ( og vi gjorde det så hele natten til om morgen fordi vi ikke hver det hindanden i 2 uger fordi hun var i London og ikke her, selvom)  .. Altså hendes far er ikke så vild med mig for han siger jeg ikke er den rigtige for hende og han har fortalt alle hans venner om at jeg er en dårlig kæreste og alt muligt andet pis , så da vi skulle holde hende fest fordi hun var blevet 18, og jeg skulle med så kom alle hans venner og da jeg gav hånd var de ved at brække min hånd mere eller mindre, så da vi sad og snakkede så holdte jeg hende på hendes lår også slog en af hendes fars venner til mig virkelig hårdt , så jeg kunne ikke rigtigt få lov til at røre hende over hoved..   Vi sad rundt omkring inde i stuen og jeg vidste godt at den flok hvor hendes var sad snakkede de om mig for de kikkede over på mig hele tiden , hendes mor kan dog godt lide mig og hun ved også godt jeg har haft sex med hendes datter og hun er jo 18 så det er jo ikke fordi hun ikke må .. Jeg snakkede med hendes mor og nogle andre men jeg ville ni godt komme ind på hendes far , han havde ikke noget imod mig til jeg var sammen hende da vi var lidt yngre men det har han så nu, det har vel noget med sex o.s.v at gøre , også ve han dog nok også hvordan jeg har det med se og hende efter som han selv har været på mon aldre, men jeg synes ikke det giver nogen grund til at hade mig . Jeg har aldrig været hende utro og heller aldrig slået kun skændes nogle gange men aldrig taget hårdt i hende eller gjort noget "ondt" ved hende . Da jeg gik på toilettet til den der fest oven på kunne jeg høre At de alle sammen begyndte at snakke om mig , sagde "ham skal du ikke være sammen med han er en idiot" og "du kan finde meget bedre" og alt muligt pis om mig så det tog mig lang tid at blive færdig der oppe omkring en halv time så jeg kunne tænke for mig selv da jeg kom ned og var på vej ind i stuen hørte jeg så at de snakkede om en anden mand som de ville have hun skulle være kærester med og hendes far så mig så at jeg var på vej ind i stuen og kom ud og sagde hvis jeg virkelig elskede hende ville jeg lade en være .. Og nu ved jeg ikke om jeg skal lade hende være selv om vi skal/skulle have en baby sammen .. Nu vil hun nok ikke have den med mig længere når alle siger jeg er dum men jeg ville nu bare gerne være hendes kæreste selv om det nok ikke kommer til at ske meget længere .. Skulle jeg lade hende være som hendes far siger  og alle hans venner? Eller blive med hende som hendes mor og alle kvinderne siger?

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå du er forvirret over hvad du skal gøre. Jeg synes det er godt du skriver - for det er da bestemt ikke en rar sitution du står i.
Det er jo rigtig vigtigt at man føler at man har det godt ved sin kærestes familie. Man bruger jo meget tid sammen og der skal være respekt begge veje. Du fortæller at din kærestes far ikke havde noget imod dig, da i var yngre - så jeg tænker at i har været kærester i et par år eller måske mere. Og så må det være virkelig ubehageligt for dig at du ved hvad han siger omkring dig og jeg synes ikke det er fair at han/de snakker sådan om dig.
Som du selv er inde på kan det have noget at gøre med at han ved i har sex eller faktisk afbrød jer da i var ved at have sex om morgenen. Det er ikke alle forældre som synes det er okay at det sker i deres hus, selvom deres børn er gamle nok til at have sex. Men det er slet ikke sikkert at hans "afvisning" af dig er på grund af at du er kærester og har sex med hans datter.
Jeg lægger mærke til noget andet du skriver og det er omkring at du fortæller at i skal/skulle have et barn. Jeg ved ikke om det betyder at din kæreste er gravid og hun overvejer abort? Eller om i har snakket om at i gerne vil have et barn. Hvis i har snakket om det og hun har talt med sine forældre om det, så kan det være at hendes far synes det er for tidligt og derfor ikke ønsker at i skal fortsætte med at være kærester, fordi han føler det går for stærkt
Jeg synes du skal finde ud af hvad det er der foregår, for det er ikke fair, at du ikke ved hvorfor din kærestes far ikke bryder sig om dig. Det virker til at du kan snakke med din kærestes mor og at hun kan lide dig. Så inden du beslutter om du skal gå fra din kæreste eller blive ved hende, så synes jeg du skal:
1. Snakke med din kæreste om hun ved hvad der foregår.
2. Snakke med din kærestes mor og spørge hvad du skal gøre, for at få din kærestes far til at acceptere dig.
3. Jeg synes også du skal vende snakken med dine egne forældre om alt det du skriver her, så du kan finde ud af hvad forældre tænker om det der med at deres børn får kærester.
4. Du kan logge på cyberhus chat, og få en snak med en voksen. Chatten har åben mandag til torsdag fra kl. 14-19.
Der er ikke andet for end at prøve at snakke med dem, for du skal finde ud af hvad derforegår.
Det virker som om du er meget glad for din kæreste og du behandler hende godt - så du fortjener også at have det godt sammen med din kæreste, i din kærestes hus.
Jeg håber du finder ud af hvad det handler om.
KH. Bibi