Sex, ideer, hjælp
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en dreng på 13 år. Jeg har en kæreste der er 3 år ældre end mig.. Og jeg vil gerne vide hvordan man kan træne til at holde længere.. Eller for hende til at komme hurtigere :-) Håber i vil svare på mit spørgsmål

Svar:
Hej med dig.
Mit allerbedste råd til dig og din kæreste er, at give jer tid til at være og nyde hinandens selvskab. At nusse, kæle og kysse er med til at "varme" jer begge to op. I forspillet er det en rigtig god ide at fokusere på hinanden, lege og dele jeres tanker og følelser.
Det med at træne hvor længe du kan holde din udløsning tilbage vil trænge i baggrunden og så tror jeg lidt af sig selv at du vil kunne holde lidt længere. Det kræver en del træning at lære at holde udløsningen tilbage. Du kan f.eks eksperimentere hvis/når du onanere. Stop lige inden du er ved at komme, start igen, stop lige inden du kommer. Gør det nogle gange og du vil opleve at holde længere. Hermed lærer du din krop at kende og kan "lege" lige på udløsningsgrænsen. Husk på du har hele dit liv til at blive god til sex. Hav tålmodighed sammen med din kæreste!
KH og sommerhilsner Mette.