SEX ELLER PIK
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej da jeg var ni leget mig og min et år ældre fætter men min fisse og hans pik men nu vil han ikke mere men jeg vil gærne se om der er en endrin på pikke og leg lidt med den er der en måde jeg kan overtale ham til den leg i gen

Svar:
Hej du
Jeg kan godt forstå du er nysgerrig for at se hvordan en pik ser ud. Det er helt naturligt når man er på vej i puberteten. Men jer tror ikke at den her leg med din fætter er den rigtige måde at gøre det på.
Da din fætter var ti og du var 9 år var det nok med nogle helt andre tanker og nysgerrighed at i legede og kigge på hinanden. Jeg tænker at det nok også er derfor at din fætter ikke har lyst til den her leg mere. Fordi han slet ikke vil tænke det som leg mere, ligesom det var da I var mindre.
Derfor er det også vigtigt at du lytter til din fætter når han siger at han ikke vil. Og derfor er der heller ikke så meget at gøre. Det er ikke noget du skal overtale ham til når han tydeligt har sagt nej.
Du er påvej i puberteten og jeg er sikker på at du nok skal få mulighed for at se hvordan en pik på en dreng på din egen alder ser ud på et tidspunkt. Men hav lidt tålmodighed, så skal det nok komme når du møder en dreng der også selv har lyst.
Mange hilsner
Niels-Christian