Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

Hej

igår havde jeg sex med min bedste vens lillesøster og hun er 9 år

jeg slikkede hendes fisse og hun gav mig blowjob vi bollede i cirka 1 time fordi at min ven var til fodbold også kom hendes vennedine også bollede vi alle 3 og om natten gik jeg ind til hende og hendes ven også tog jeg tøjet af dem og begyndte at slikke fisse og stikke min pik op i dem også vågnede de men de blev ikke surer så jeg fortsatte jeg tog den også på brysterne

hilsen E

Svar:

Hej med dig,

Jeg kan godt forstå du synes det er spændende alt det med piger og sex, og det er helt naturligt at det begynder at fylde mere og mere når man begynder at komme i puberteten. Når jeg læser dit brev, så bliver jeg i tvivl om, hvorvidt du har et spørgsmål eller om det mere var for at fortælle om din oplevelse. Selvom det selvfølgelig er helt okay at bruge brevkassen, som en måde at lufte sine tanker og oplevelser, så tænker jeg alligevel at når du vælger at skrive ind til brevkassen, så er det nok fordi du tænker over om det var okay at gøre det du gjorde? Jeg kan godt forstå at det fylder for dig og jeg vil prøve at dele mine tanker om dit brev med dig.

Både du og din brors søster og hendes veninder er meget unge og jeg tænker derfor også at det faktisk ikke var helt i orden det I lavede sammen. Faktisk er der det man kalder en seksuel lavalder i Danmark, der er på 15 år. Det kan være lidt svært at vide hvordan man tolker den regel, men dem som har lavet den lov har haft en tanke om, at man ikke er klar til at overskue de konsekvenser der kan være ved sex hvis man er under 15 år. Den er ikke lavet for at være træls eller i vejen, men lavet for at sikre at ingen har sex medmindre de føler sig klar til det. Jeg vil derfor også råde jer til ikke at gentage det I lavede sammen. I skal nok nå at udforske alt det seksuelle, men jeg tror I alle ville få en bedre oplevelse hvis I ventede nogle år. Det kan måske være lidt surt at få at vide, men det betyder jo ikke at du ikke godt kan udforske din egen krop og seksualitet med dig selv. Det er faktisk sundt at være interesseret i sex og de ting, der sker med kroppen når man bliver teenager, og jeg kan godt forstå at det også er noget der fylder for dig. Jeg vil blot råde dig til at starte med at udforske på din egen krop, fx. gennem onani. På den måde bliver det også meget bedre den dag du skal have sex med et andet menneske, da du så ved lige præcis hvordan din krop fungerer og hvad du godt kan lide og tænder på. Du kan læse mere om onani her.

Du skriver også, at du gik ind til dem om natten uden at de vidste det og til det vil jeg sige at noget af det allermest vigtige er at man respekterer andre og at man sørger for at dem, som er med også gerne vil være med. Man må ikke have sex eller slikke folk, som ikke har sagt ja til at du må det. Det var derfor ikke i orden at du havde sex med dem uden at de vidste det.

Måske var det ikke lige det svar du ønskede, men jeg håber at du alligevel har læst det og at det har sat nogle tanker igang.

Med venlig hilsen,

Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål