Sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej igen. Jeg spurgte om der var nogle sex stillinger man kan bruge, men blev ikke besvaret på spørgsmålet. Så er der nogle gode, kendte stillinger?

Svar:
Hej med dig..
Jeg er lidt i tvivl om hvilket spørgsmål du henviser til, men nu spørger du i hvert fald til sexstillinger og det vil jeg gerne svare på.
Men det bliver nok ikke lige det svar du gerne vil have, fordi jeg kan ikke gå ind og beskrive forskellige sexstillinger for dig, fordi det handlier mest om, at du sammen med den person du har sex med, leger, aftaler og prøver forskellige ting af som I er nysgerrige på og har lyst til.
Så det handler mest bare om at være nysgerrig og så prøve forskellige ting, som I sammen har det godt med.
Jeg har prøvet at lede efter en let oversigt over forskellige sexstillinger, men kan ikke rigtig finde nogen, så det er bare i gang med fantasien..:)
Venlig hilsen
Erroll