Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

*Anonym* Hejsa vi er to piger........ Som har lyst til sex.... Vi har lyst til at onarner.... hvad gør det og hvordan gør man og hvor lang tid og Vi vil gerne prøve noget andet og er det farligt...... og hvad skal man bruge/hvad kan man bruge til at onarner med???.. Kh de to piger (Anonym) :-) Ses P.S giv hurtig BESKED!! :-)

Svar:

Hej piger

Jeg kan godt forstå at i har lyst til sex og til at onanere, det er jo noget langt de fleste mennesker kommer til og er en helt naturlig del af det at være menneske.

Jeg vil svare på jeres spørgsmål så godt jeg kan.

Man onanerer når man er tændt/liderlig.. eller måske bare når man keder sig :).
En pige kan onanere ved at massere sin klitoris, røre ved sig selv, stikke finger op i skede eller numsen eller måske nogle af tingene samtidig. Nogle piger bruger en dildo, vibrator eller f.eks. en gulerod med kondom på. Mulighederne er mange!
Der er ikke nogen"opskrift" på hvordan det skal gøres. Der er rigtig mange måder at gøre det på, så man skal bare finde ud af hvad man selv godt kan lide.
Hvor lang tid det skal tage er helt op til jer selv. Nogle gange kan man have lyst til at gøre det i lang tid, andre gange skal det bare gå stærkt.

I spørger hvad onani gør. For nogle ender det i en orgasme, som kan beskrives som en dejlig følelse som spreder sig i kroppen. Der er også nogle piger der ikke altid får orgasme, men som synes det er rart at onanere alligevel.
Og så synes jeg onani er en rigtig god måde til at lære sin egen krop at kende, og øve sig til man engang skal have sex.

I skriver at i gerne vil prøve noget andet, og jeg går ud fra i mener, at i gerne vil prøve at have sex.
Hvis man føler sig klar til at have sex, stoler på den man skal have sex med og kun gør de ting man har lyst til, er det ikke farligt at have sex. Husk at drengen skal bruge et kondom der passer til hans pik - på den måde beskytter i jer selv mod kønsygdomme og graviditet.

Hvis i har lyst kan i prøve at gå ind på www.sexlinien.dk. Her kan i læse mere om onani og sex.

Held og lykke med det piger.

Mange hilsner fra Louise