Sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg har virkelig svært ved at styre mine lyster hvis piger går i sramt tøj fordi så kan gemagerne kravle op i hullet på dem og det tænder mig enormt jeg har virkelig brug for sex kan i hjælpe?

Svar:
Hej med dig!
Jeg kan sagtens forstå at du har lyst til sex, når du går rundt og er meget tændt. Når vi er teenagere sker der en masse ting med vores kroppe; man kan blive liderlig meget nemt og de tanker man har handler tit om sex, og det kan være svært at styre. Det er helt normalt!
Jeg ved ikke om du onanerer, men hvis du ikke gør, tænker jeg at det helt sikkert kan hjælpe dig at gå i gang med det. Det kan nok tage det værste når du er liderlig, og på den måde kan du jo også øve dig, indtil du skal have rigtig sex. Det er nemlig sådan at lovgivningen i Danmark siger at man skal være 15 år for at have sex, så du har lige noget tid at glæde dig i endnu :)
Jeg håber du kan bruge mit svar!
Mange hilsner fra Louise