Sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej hvordan ridder man på sin kæreste? Altså og kan han godt lide det? Vil gerne prøvedet med min kæreste og vi har snakket om det. Mvh. Mig :)

Svar:
Hej med dig.
Det er et godt spørgsmål. Jeg prøver at svare.
Når din kæreste og dig gerne vil prøve at du skal ride ham, så handler det om at i sammen skal finde ud af hvordan i synes det er rart. Der er nemlig forskellige måder du kan bevæge dig på ovenpå ham. Når du sidder ovenpå din kæreste, med dine ben på hver side af ham - så kan din kærestes pik trænge op i dig - og du kan bestemme farten. Så kan du bevæge dit underliv op og ned over din kærestes pik, sådan at du også bruger din benmuskler til at bevæge dig, du kan bevæge dit underliv frem og tilbage i sådan en vuggende bevægelse og du kan også bevæge dit underliv i cirkler. Det kan også være du finder din helt egen måde at gøre det på.
Jeg synes du skal prøve at øve dig lidt at bevæge dig oven på din kæreste, mens i bare har tøj på. Så får i sammen i fornemmelse af hvordan det føles når i finder en rytme eller måske vil din kæreste gerne ligge helt stille og nyde at du bevæger dig ovenpå ham. Når i øver jer eller prøver jer frem, så kan du også finde ud af om du gerne vil sidde oprejst, når du rider ham eller om du vil ligge tæt på ham.
Prøv jer stille og roligt frem. Der er ikke nogen måde der er rigtig eller forkert - så længe i begge synes det er dejligt og i er trygge ved det.
Held og lykke. Pas godt på hinanden.
KH.Bibi