sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej brevkasse hvor langt skal min pik være op i en pige og min pik er 9cm når den er stiv er det langt nok

Svar:
Hej Dreng, 13 år.
Jeg må sige at det er et rigtigt godt spørgsmål du stiller, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kan give dig det bedste svar... Så hvis du ikke helt føler jeg for svaret på hvad du spørger om, så spørg igen.
Kort sagt, så er der ikke nogle regler for hvor langt du skal op, før det er godt for hende. Det kommer an på hvad I sammen kan lide. Desuden er 9 cm fint, det handler om gørrelse ikke størrelse...
Du er kun begyndt at udvikle dig, så mon ikke din pik er noget større, når du engang er klar til at have sex med en pige?
Men hvis jeg skal prøve at give dig et mere konkret svar, så er der meget der tæller med. Den gennemsnitlige færdigt udvoksede skede er 9-11 cm lang. Det er som sagt den fuldt udvoksede, så det er piger op til 18-20 års alderen. Rent teknisk er der som sådan ikke noget problem for at kunne have sex med en pik på 9 cm
Men for piger handler det ofte ikke om længden eller hvor langt du kan komme op, men tykkelse og hvordan du bruger den. Det er desuden de færreste piger der kan få orgasme ved penetration (pik i skede) alene. Langt de fleste har brug for at blive stimuleret på en anden måde imens.
Med Venlig Hilsen
-Sune