sex

brevkassespørgsmål

sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

hej jeg er en pige på 10 jeg vil godt høre hvordan man onaner fordi jeg har hørt at der er mange der gør det fra min klasse on nu vil jeg prøve men jeg hved ikke hvordan man gør hjælp tak

Svar:

Hej med dig

Det er også et rigtig godt spørgsmål, men jeg syntes du skal vide, at bare fordi dem fra din klasse gør det, så behøver du ikke. Men hvis du føler dig klar til det, så er det helt i orden, at du har lyst til og prøve det.

Jeg syntes også du skal vide, at det kan godt tage lang tid og finde ud af, at nyde onani, fordi man først skal lærer sin krop og kende. Da kroppe er forskellige fra person til person vil det også sige, at det ikke er nemt og sige lige hvad der virker på dig. Så i stedet for, at fortælle om alt muligt, har jeg fundet en guide til onani, hvor du kan lærer om det, fra bunden af. Den guide, kan du finde på dette link.

Så hvis du føler dig klar til, at onanere. Så klik ind på linket og læs lidt om det, derefter er det bare og prøve dig lidt frem for, at finde ud af hvad du godt kan lide.

Med venlig hilsen Paw