Sex!!

brevkassespørgsmål

Sex!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

1. Jeg har en ven som ligner lidt en gris faktisk men han er virkelig sød.. Han er kun 10 men vi snakker om sex og jeg får hans pik op er det normalt i den alder? 2 jeg har virkelig meget Lyst til sex og jeg kunne virkelig knalde alle men jeg er jo 12 år hvad sker der for det?:-O 3 jeg onanere hver dag men når jeg har fået en orgasme synes jeg det er klamt at onanere så holder jeg bare op er det normalt Hilsen pigen med det store sex behov!!!!

Svar:

Hej pige 12 år.

1.Jeg kan rigtigt godt lide at du og din ven taler om sex, udveksler jeres tanker om sex. Når det kommer til at I har samleje, er det meget tidligt for Jer. Så det er ikke normalt! Der er en risiko for at I kan få et barn (hvis du har haft menstruation, eller har ægløsning). Risiko skriver jeg fordi I stadig er børn og har jeres ungdom foran Jer, hvor der er mulighed for at udforske Jeres seksualitet hverisær og sammen.

2. Jeg ved ikke om du har hørt Natascha´s sang "fi er min" som handler om at sætte grænser og passe på hvilke signaler man sender, altså at passe på sin krop? Jeg skriver dette til dig fordi jeg ved at det kan være svært for nogle unge at "styre" sig rent seksuelt, fordi driften er så pågående. Det læser jeg der hvor du skriver, "at du virkelig kunne knalde alle". Mit svar på dit spørgsmål er derfor, at jeg synes du skal prøve at tage den med ro og vente til du bliver 15 med at have samleje. Prøv i stedet at eksperimentere med at kysse, nusse, tale om sex (som du jo allerede gør, onanere på dig selv og (din ven), måske kunne du skrive dine tanker og lyster i en dagbog.

3. Det er helt naturligt at du holder op med at onanere når du har fået en orgasme. Din krop slapper af og er fyldt med velvære. Hvorvidt du synes det er klamt eller ej - det er jo din helt personlige følelse og oplevelse. Hvis du har lyst til at have en anden følelse og oplevelse, kan du hvis du har lyst, prøve at mærke det der sker med din krop når du er kommet, mærke hvilke følelser der er i din krop og prøve at nyde det din krop giver dig tilbage når du har onaneret!

Jeg håber det er et svar du kan bruge, ellers må du skrive ind igen.

Sommerhilsner Mette.