Sex?

brevkassespørgsmål

Sex?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hvordan går man i seng med en?

Svar:

Hej dreng, 18 år,

Lad os springe ud i det... Når man går i seng med nogen, betyder det at man har sex med nogen. Det vil sige at man lægger sig sammen, kysser, kæler og bygger op til at drengen får en stiv penis og pigen bliver våd forneden. Så fører han (måske med hjælp fra hende) sin penis op i hendes skede typisk indtil drengen kommmer, får sædudløsning. Dette kan føles rigtigt dejligt.

Det er mere eller mindre det vigtige i det at gå i seng med nogen, men langt fra det hele, så hvis du har spørgsmål til graviditet, beskyttelse, følelser, hvordan kroppen virker eller andet, er du velkommen til at skrive igen.

Med Venlig Hilsen

-Sune