SEX
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
heej cyberhus jeg er en pige på 15 år som ser noget til en dreng på 18. Jeg er rigtig glad for ham og vi er så tæt på at blive kærester. Jeg er jomfru og det er han ikke. Jeg skulle sove ovre ved ham for første gang i går og der endte vi selvfølgelig nøgne jeg havde lige fået min mens. den dag men han lagde bare nogle håndklæder på sengen og sagde det var helt fint. Jeg er ikke vant til at onanere og har kun gjort det få gange med en finger selv. Han gav mig finger mange gange men da han puttede 2 op i gjorde det rigtig ondt som om det nev han prøvede at udvide mig så jeg var klar men det blev ved at gøre ondt. Da jeg aldrig selv har onaneret eller givet mig selv orgasme så ved jeg ikke hvad jeg kan lide eller hvad han skal gøre for at give mig orgasme. Han blev ved at give mig finger men jeg kunne næsten falde i søvn fordi det ikke tændte mig?? skal jeg selv til at noget mere i gang?? Han tog kondom på og var klar men lige meget hvor meget vi prøvede kunne han ikke trænge ind i mig og til sidst gav han op hvorfor kunne han ikke det?? er jeg for stram?? er der noget jeg kan gøre for at være sikker på han kan trænge op i mig næste gang?

Svar:
Hej 15 år.
Super at du skriver ind til cyberhus, når der er noget du er usikker på..-)
Du har mødt en dejlig dreng, som du er rigtig glad for og det lyder til du har tillid til ham. Han giver dig finger og det nyder du så længe han burger en finger. Da han puttede to fingrer op, nev det og gjorde ondt. Hvis det gør ondt, under forspil eller under selve akten, kan man godt miste listen og det tænder dig ikke.
Du skriver, at du næsten kunne falde I søvn fordi det ikke tændte dig, at han gav dig finger. Så ja, du skal selv noget mere I gang. Det kunne være godt hvis I talte sammen om denne første gang. Lad ham fortælle og fortæl selv, hvad du f.eks godt kunne lide han gjorde ved dig og hvad der var mindre dejligt. Sig til ham at du er glad for han tænkte på, at I brugte kondom. Måske er det variation der skal til for at du bliver tændt. At han hvisker søde ord I dit øre, kysser dig rører ved dig m.m (og find selv på- det er vigtigt der er plads til at være nysgerrig).
Grunden til, at din kæreste ikke kunne trænge ind, kan skyldes at du ikke var “våd” nok til han kunne trænge ind. Når man ikke er tændt kan det gøre ondt og være tørt, og måske har du ligget og spændt I dit underliv, så er det meget svært for drengen at trænge ind. Jeg tror helt sikkert at du ikke er for stram. Hvis du kan prøve at slappe helt af og nyde det I gør ved hinanden, så bliver du tændt, får lyst og du vil åbne dig for ham. Så vil han kunne trænge ind.
Forårshilsen fra Mette.