Sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhuset.
Jeg har mødt en sød pige, og er nu kommet til det stadie hvor vi begge gerne vil prøve at have sex ... Hvordan gør man?? kan i ikke lave en guide til det?? og hvordan kan man "varme"hinanden op inden?
Hilsen xxx

Svar:
Hej med dig!
Det er rigtig spændende, når man har mødt en, man gerne vil have sex med. Og jeg kan sagtens forstå, at der kan rejse sig en masse spørgsmål om, hvordan man gør osv.
Det er lidt svært at lave en præcis guide til, hvordan man gør, da det er meget forskelligt fra person til person, hvad man kan lide og ikke lide, og det er meget forskelligt fra par til par, hvordan man vælger at gøre.
En god ide er at snakke med hinanden om det, inden I går igang. I kan snakke lidt om, hvad I har tænkt på, og hvad I godt kunne tænke jer at prøve osv., og så er det bare med at prøve sig frem, og sige til, hvis der er noget, der ikke er rart, men også fortælle hinanden, hvis der er noget, der er rigtig dejligt. På den måde, lærer man både sig selv og hinanden at kende, og finder ud af, hvad der er rart for jer.
Hvis I har brug for lidt inspiration til den første gang, og hvordan man lige kommer igang osv., så kan du prøve at kigge på sexliniens hjemmeside, hvor de skriver en masse om første gang og hvis du kigger lidt rundt på siden er der også gode ideer til forspil osv. Det kan også være, nogen af dine gode venner allerede har prøvet det og måske kan fortælle dig lidt om deres erfaringer med første gang.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Janni