Seksuele spg
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej med jer... Er det normalt at vågne med stik pik på om morgnen?... Har lige nogle spg mere.. Hvordan ville du/i forslå den bedste barbering af kønshår af næste spg Her på det seneste har jeg ikke følt det samme når jeg onanere som de andre gange jeg føler jeg ikke rigtigt gider at spille pik af mere og jeg hellere vil have noget fisse og jeg er begyndt at tænke meget på fisse og patter og sådan noget jeg er stadig jomfru er det normalt?? Og når det er man skal have sex med en pige hvor er det så man stikker den ind henne i hende? Ved godt i fissen men hvor? Håber i kan hjælpe mig hilsen dem 14 årig forvirret dreng

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig godt du stiller de spørgsmål, nu når du er forvirret over det. Jeg har valgt, at svare på dine spørgsmål i den rækkefølge du har stillet dem.
Du kan være helt rolig, for det er faktisk et rigtig sundt tegn, at vågne op med stiv pik om morgenen. Nogle gange er det fordi, man har drømt noget frækt, men tit er det fordi i løbet af natten  cirkulere blodet meget rundt i hele kroppen, fordi den skal holde på varmen. Når det så cirkulere kraftigt igennem pikken, får man rejsning på. Faktisk sker det flere gange om natten, men man opdager det tit kun om morgenen, fordi man skal op.
Hvis du gerne vil barbere dig kan du vælge, at gøre det med en barbermaskine. Men hvis du vil have det helt glat, kan du vælge først at bruge en barbermaskine, for det gør det nemmere når du skal skrabe. Derefter skal du så ligge skraberen ned i noget varmt vand, så jernet på bladet udvider sig. Imens kan du vaske dig med varmt vand, der hvor du skal barberes for, at dine porer i huden åbner sig, så du kan lave en bedre barbering. Når det er gjort, skal du smører dig med noget barberskum eller barbergelé, det sted du skal barbere og så kan du ellers bare begynde. Når du er færdig, så vask dig godt og grundigt. Der vil nok komme nogle rødeknopper der kan klø, de første mange gange du barber dig, det er fordi huden bliver irriteret, da håret normalt beskytter huden mod snavs og andet utøj.
Angående du føler, at onani er begyndt og kede dig, er det faktisk helt normalt. For rigtig mange onanere rigtig meget, men til sidst begynder det at blive en vane og man gør det så tit, at det slet ikke er specielt længere. Noget der kan hjælpe er, at få noget nyt inspiration til noget man kan afprøve, eller faktisk holde en pause fra det, så det igen føles nyt og dejligt. Du kan læse lidt om onani på dette link. Det kan måske inspirere dig til, at det bliver godt igen.
Du skal også vide det er helt normalt, at tænke på fisse og patter i din alder. For da du blev teenager for lidt over et år siden, begyndte der at blive lavet nogle hormoner i din krop, som bliver kaldet for testosteron. Det hormon gør, at du bliver rigtig meget liderlig og tænker f.eks. på piger og deres kroppe.
Angående hvor fissen sidder på en pige, vil det være nemmest og forklare hvis du googler skede på din computer. Hvis du så går ind på det link som er wikipedia, kan du se et billede hvor de viser skedeindgangen, som er der man skal stikke pikken ind. Dette er nede imellem benene, hvor røvhullet sidder tæt på, lidt længere nede.
Jeg håber svarene har hjulpet dig til, at blive mindre forvirret
Med venlig hilsen Paw