Se på nøgne mænd

brevkassespørgsmål

Se på nøgne mænd

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej, jeg er en pige på 17 år, men da jeg var 11 eller 12 år var en af mine veninder og mig meget nysgerrige efter at se en nøgen mand, det var bare spændende.. Derfor gjorde vi en dag efter skole noget vi godt vidste vi ikke måtte, vi cyklede ned til stranden og gik rundt for at se om der ikke var en mand der var helt nøgen. Det var der men han lå på maven så vi kune kun se ryggen og røven. Vi satte os i nærheen og håbede han ville vende sig om, det gjorde han så også, men inden tog han desværre et par badebukser på så vi fik ikke rigtig set noget. Det var vi lidt kede af og vi cyklede hjemad, undervejs kærte vi ind på de rastepladser der er på vejen (3) for at se om nogen havde lagt nogen flasker eller dåser vi kune sælge og købe noget slik. På en af rastepladserne sad en gammel mand og drak en øl opg spiste noget mad. Vi spurgte om vi måtte få flasken når han var færdig og han sagde det måtte vi godt. Vi ventede og lidt efter rejste han sig op og vi spurgte om han var færdig, nej sagde han, han skulle bare hen og tisse. Så spurgte min veninde om vi godt måtte se ham tisse, men han sagde at det ville vist ikke være så godt. Da han kom tilbage efter at have været henne og tisse satte han sig igen og drak af sin øl og spurgte hvorfor hun havde spurgt om vi måtte se ham tisse. Vi fortalte så om vores tur til stranden og hvorfor vi var taget derud, nemlig at vi var meganysgerrige efter at se en nøgen mand. Han sagde at det var vi ikke rigtig gamle nok til, men hvis vi rigtig var nysgerrige og lovede ike at fortælle det til nogen måtte vi da godt se ham nøgen. Vi lovede at tie stille med det og ikke fortælle andre om det og så hentede han 3 sodavand i sin bil. Vi gik så ind i et krat hvor ingen kunne se os og han klædte sig fuldstændig af og åbnede sodavandene så vi kunne drikke dem. Vi var lidt generte ved at være så tæt på en helt nøgen mand, men vi var også nysgerige så vi kikede rigtig meget mens vi drak vores sodavand og spurgte om en hel masse. Min veninde sagde så at hun havde set et billede engang af en tissemand der strittede op ad maven Det kune han også få sin til sagde han og legede lidt med den så den blev stiv og hård. Vi kikkede på i en halv time eller noget mens han var helt nøgen og viste alt hvad vi spurgte om. Så tog han tøj på igen og vi fik de tomme flasker og kørte videre hejmad, en oplevelse og nogle flasker rigere. Det jeg vil fortælle med det her er at er man meget nysgerrig, kan det godt lade sig gøre at få lov at se, men man skal være meget forsigtig, ham her var flink og rar selvom han var gammel nok omkring 60år men slank og pæn. Men han kunne ligeså godt måske have været en der ikke bare havde nøjes med det han gjorde, men måske også gjort os noget. Derfor hvis nogen af jer er ligeså nysgerrige som vi var, så vær sikker på hvis i prøver at det er en flink og ærlig mand, eller allerbedst lad vær og vent.

Svar:

Hej med dig...

Jeg tænker at dit brev her i brevkassen egentlig hører mere hjemme som en historie i "Livsfortællinger" eller som et debatindlæg her. Fordi du har ikke et spørgsmål og det virker til at du skriver til andre unge og kommer med gode ideer.

Jeg vil ikke lægge det over uden at du har givet lov, så hvis du kunne tænke dig at andre unge skal læse det og måske skrive hvad de mener om det, så er du velkommen til at gøre det.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus