Savner hans pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej
for ca 1-2 år siden legere mig om min fætter en leg hvor jeg rørte hans pik og han rørte min Fisse men nu vil han ikke lege den leg mere og han ved ikke at jeg godt hvil så skal jeg sige det eller lade hver
hilsen den røre glade pige

Svar:
Hej med dig :-)
Det er meget normalt at være nysgerrig på sex i din alder. Det er dog vigtigt, at man respekterer andres grænser, og altid lytter til hvad andre vil, ligesom det er vigtigt, at man også selv kan sætte grænser for andre, hvis de har lyst til noget, som man ikke selv har.
Når man er lille/yngre, kan man godt være nysgerrige på det modsatte køns kroppe, og kan derfor komme til at lege lege, som din fætter og dig har leget. Når man bliver lidt ældre, som I er nu, begynder disse lege at aftage i kraft af at man begynder at komme i puberteten og kroppen og kønsdelene ændrer sig, hvorfor den slags "lege" bliver mere seksuelle.
Jeg synes ikke du skal spørge din fætter om du må røre ved hans pik. Det lyder som om det var en leg din fætter og dig havde, da I var yngre, og jeg tror at det vil kunne risikere at ødelægge dit forhold lidt til din fætter, hvis du spurgte ham om det nu hvor I er blevet lidt ældre.
Der skal nok komme en sød dreng på et tidspunkt, hvor du kan få samme oplevelse, som du har haft med din fætter :-)
Mange hilsner
Christina.