Satan eller Orm
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Det er bare jeg har et spørgsmål om hvor stor syntes en pige en pik skal blive, altså jeg syntes bare selv jeg har en ordenlig satan der er værd at skrive hjem om men er de til de lidt mindre??? For en gang skal jeg jo også få ornen i brunst og fyre den ind i grisestalden. Undskyld udtrykkene kan bare bedst lide selv at bruge dem. Det før betød at have samleje med pigen men håber du kunne svare på spørgsmålet... Hilsen en måske lidt liderlig Satan:P

Svar:
Hej dreng 14 år.
Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.
Der er mange drenge som tror at alle piger kun tænker på hvor stor, lille, tyk, tynd, skæv, lige lang eller kort hans tissemand er. Jeg kan ikke fortælle dig hvordan piger bedst kan lide tissemanden ser ud, fordi det er meget forskelligt hvad piger bedst kan lide. Ofte er det ikke vigtigt hvordan tissemanden ser ud, for pigen falder for drengens personlighed, charme, dygtighed, omsorg eller noget helt andet. Det allervigtigste, er at du kan lide din tissemand og at du er glad for den som den er! Det lyder til du er tilfreds;-)
Det med, at du tænker på samleje, når du kommer til det, er meget okay. Det er godt at være forberedt og have tænkt på det. Du skal ikke undskylde dine udtryk, men når du nu selv nævner det, så vil jeg gerne være ærlig og fortælle dig at jeg synes det virker ret voldsomt at du skriver "for en gang skal jeg jo også få ornen i brunst og fyre den ind i grisestalden". Jeg tror ikke det er en score replik, men hvem ved- det er ikke min smag og jeg tror heller ikke der er ret mange piger som synes det er sejt. Men hvis det er sådan du helst vil udtrykke din lyst, så er der ikke noget i vejen med det, det bestemmer man selv.
Hvis du har lyst til at øve dig indtil du bliver gammel nok til at have dit første samleje, kan jeg anbefale dig at prøve at onanere. Lære din krop og dens reaktioner at kende.
Hilsen Mette.