Søster

brevkassespørgsmål

Søster

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hey Cyberhus

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med ... jeg er 16 og min søster er 15. jeg har haft en kæreste i ca et år men vi har aldirg været sammen andet end at snave og vi slog op i efteråret fordi hun skulle i gymnasiet i en anden by. men jeg har tit tænkt på min søster og synes hun er lækker og har tit ornaneret til fantasi om hende og det er det som har gjort mig mest liderlig af alt også meget mere end porno på nettet eller andre piger.

nå for en måned siden var vi alene hjemme om aftene og jeg sad og så porno film inde i stuen (soft porno på kabel tv), i sofaen med tæppe over og ornanerede. men så kom min søster ned og så spurgte hun hvad jeg lavede og jeg stoppede med det jeg havde gang i og sagde ikke noget, så spurgte hun om jeg så porno og jeg sagde ja, så sagde hun om hun også måtte se, og så sagde jeg ok så satte hun sig i den anden sofa og tog også tæppe over. Men efter lidt tid så det ud som om hun ornanerede neden under tæppet og det gjorde mig helt vildt liderlig så begyndte jeg at ornanere igen, og efter lidt tid kunne hun godt se det så spurgte hun, om jeg ornanerede og om hun måtte se, så sagde jeg at det måtte hun kun hvis jeg også måtte se hendes fisse. Så sagde hun ok så kom herover, så jeg trak lige bukserne op og gik derover til hendes sofa, så tog hun tæppet af og viste mig sine trusser og med hånden nede i trusserne, og så viste jeg hende min bule og med hånden nede i mine boxer shorts. vi var begge to helt vildt liderlige og så lod hun mig se si fisse, og så lod hun mig røre ved den og bagefter lod hun mig slikke hendes fisse. så gav hun mig handjob bagefter!

tilsidste spurgte hun om vi skulle kneppe, og det ville jeg gerne men jeg turde ikke fordi jeg var bange for at hun skulle blive gravid og vi havde ingen kondomer. så vi stoppede.

men så den næste dag kom hun ind på mit værelse efter vi var gået "i seng" well jeg sad og chattede og spillede computer men så sagde hun at hun havde været så vildt tændt dagen før og havde købt kondomer så vi kunne gøre det rigtigt. så derfor kneppede vi den aften og det var helt vildt godt, føltest helt sindsygt dejligt, for os begge to, men bagefter var jeg total paranoid fordi jeg var bange for at vores forældre skulle finde ud af at vi havde gjort det. fordi specielt min far tror jeg ville blive helt sindsyg hvis han fandt ud af det, han er meget gammeldags med sådan noget og vi må aldrig sove sammen med vores kærester etc. og han synes at bøsser er de klammeste svin osv.

nå men efter den dag har jeg gået og været bange for nogen skulle finde ud af hvad vi har gjort specielt min far, problemet er at jeg også har helt vildt lyst til min søster og hun har det samme for mig og vi har været sammen flere gange om ugen inde på mit værelse. mine forælder kan godt se der er noget fordi vi plejer altid at skændes og nu skændes vi slet ikke men de har ikke regnet ud hvad vi har gang i.

Men vi har snakket om det og vi ved godt begge to at det må man ikke men problemet er at det er så vildt dejligt og vi er så glade for hindanden så jeg ved ikke hvad vi skal gøre, men samtidig er vi begge to vildt bange for at vores forælder og andre skal finde ud af det, fordi min far bliver helt sikkert tosset og andre synes sikkert vi er klamme svin.

hjælp hvad skal vi gøre.

Svar:

Kære du,

Det er godt du skriver herind til brevkassen, for at få svar på dit dillemma omkring dig og din søsters forhold. Jeg kan godt forstå det har sat nogle tanker igang hos dig om, om det er forkert at have sex med sin lillesøster eller ej. Først, vil jeg sige, at det at have seksuelle fantasier er helt normalt og noget som alle mennesker har - på den ene eller anden måde. Det er også okay, at du har seksuelle fantasier om din søster, så længe det bliver i din fantasi og ikke er noget du går længere med. Jeg vil nemlig påpege, at det er ulovligt for dig, at have sex med din søster og samtidig er det meget forkert. Det er også forkert, at I rører ved hinanden, giver hinanden oralsex og onanerer sammen. Sex mellem mennesker, der biologisk set er i familie med hinanden, kaldes incest eller blodskam og er meget forkert. Det kan eksempelvis være mellem forældre og deres børn, mellem søskende, mellem bedsteforældre og børnebørn og mellem oldeforældre og oldebørn. Sex mellem adoptivforældre, sted - eller plejeforældre og deres adoptiv, sted - eller plejebørn er ikke incest, fordi de biologisk, ikke er i familie med hinanden. Den slags sex er dog stadig ulovlig og man risikerer at blive straffet.

Du fortæller, at du og din søster er glade for hinanden og har lyst til at have sex med hinanden. Som sagt, er sex mellem søskende ulovligt, også selvom både du og din søster gerne vil det. Mit råd er derfor, at I omgående stopper med at kysse, berøre og have samleje med hinanden. Udover, at det er ulovligt, risikerer I også at såre hinanden eller gøre hinanden meget kede af det. Når I ikke er ældre, kan det være meget svært for jer, at aflæse hinanden. Rent faktisk, ved du ikke om din søster, har følt sig tvunget til berøring og sex med dig eller om, hun ikke har været klar til at have sex. Du skriver hun er 15 år, og derfor gætter jeg mig til, at hun ikke har særlig meget seksuel erfaring endnu. Den seksuelle lavalder er 15 år, hvilket betyder, at det først er fra det fyldte 15. år, at det er lovligt at have sex med et andet menneske, ifølge dansk lov. Samtidig med at det er meget forkert, at I rører hinanden, onanerer sammen og har sex med hinanden, risikerer du også at overtræde nogle af din søsters grænser. Det kan være meget svært, at kende sine grænser, når man kun er 15 og 16 år. Derfor kan I nemt komme til at gøre noget ved hinanden, som den ene af jer i virkeligheden, ikke har lyst til. At mærke sine grænser eller fornemme andres kan være svært, fordi vi sjældent har de samme grænser, og fordi grænser er noget flydende noget, som kan ændre sig afhængig af en situation eller afhængigt af, hvem man er sammen med. Det er skadeligt for et menneske, hvis dets grænser bliver overskredet og det er alt for risikabelt for jer at røre ved hinanden og have sex, når I risikerer, at udsætte hinanden for overgreb eller for seksuel krænkning. Du kan læse meget mere om incest og blodskam på sexliniens hjemmeside her.

Du skriver også, at I har været meget bange for at blive opdaget af jeres forældre og det kan jeg godt forstå. Jeg tror, jeres forældre vil blive meget overraskede over, at I har haft sex med hinanden. Jeres forældre ved godt, at det både er forkert og ulovligt, at søskende har sex med hinanden. Selvom det kan virke svært, synes jeg det er vigtigt I får talt med nogle voksne om, hvad der er sket. Det kan hjælpe både dig og sin søster videre. Jeg synes du skal gå til en voksen, som du har tillid til - måske dine forældre, en klasselærer eller et andet voksent menneske, som du kender godt. Det er vigtigt det bliver sagt, så der er nogle der kan tage hånd om situationen og få jeres sex med hinanden til at stoppe. Hvis det er svært for dig, at sige, kan du eksempelvis vise det brev, som du har sendt herind. Hvis det viser sig, at være for svært, at gå til et voksent menneske du kender, kan du også skrive til en rådgiver på chatten her i Cyberhus. Her kan du chatte med en anonym voksen, som med sikkerhed er klar til, at lytte til din historie og give dig flere råd med på vejen. Det kan måske være første skridt på vejen. Du finder Cyberhus' chatrådgivning her.

Til sidst, ønsker jeg dig god vind fremover. Jeg håber, at du og din søster får talt med nogle, så I hver især kan komme godt videre.

Kærlist Signe.

SigneKs billede
Signe har svaret på dette spørgsmål