Sæd om natten
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej cyberhus. Når jeg onanere om dagen kan jeg ikke få udløsning men tilgængelig er det sæd i mine underbukser 3-4 gange om ugen når jeg vågner??? :O

Svar:
Hej med dig.
Det er helt naturligt at du får udløsning om natte, rigtigt mange drenge får deres første mange natlige udløsninger. Helt naturligt er det også at det tager noget tid at få en udløsning når du onanerer selv. Der skal dannes sæd (og produktionen er måske ikke fuldkommen for dig endnu, der kan godt gå lang tid endnu) hver gang og din krop er ved at ændre sig fra at være dreng til at blive en voksen mand gennem teenageralderen. Mit bedste råd til dig er at have tålmodighed med at få udløsning. Det skal nok komme.
Hvis du mangler mere svar, kan du skrive til os igen.
Vinterhilsner Mette.