Sæd i sok
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Spermer i en sok om natten under dynen til porno eller piger jeg kender er det normalt bliver også stivpikket i klassen og andre steder er det normalt ?

Svar:
Hej med dig.
Det er fuldstændig normalt! Stort set alle onanerer til porno eller har fantasier om piger, de kender. Også tit om piger, de ikke kender, men måske kun har set på afstand. Det er kun fantasien, der sætter grænser. Det er også meget normalt, at bruge en sok når man onanerer, fordi man så slipper for at "gøre rent", efter man er kommet. Nogle bruger også en t-shirt, underbukserne eller noget helt andet.
Når man er ung og kommet i puberteten, kan det være svært at styre, hvornår pikken bliver stiv. Det kan ske i klassen, under middagen, i supermarkedet, til fodbold, ja, alle steder. Det er ikke nødvendigvis fordi, man tænker på noget frækt, det kan også bare være fordi, man sidder i en dejlig blød stol, der føles rar. Heldigvis er det noget, der aftager med tiden. De fleste oplever at få lidt mere kontrol over det, jo ældre de bliver. De fleste af dine venner har garanteret også prøvet, at pikken lige pludselig bliver stiv på et meget pinligt tidspunkt! Hvis det er noget, der sker meget tit for dig, hvor du synes det er pinligt, kan du overveje at placere din pik anderledes i underbukserne. Du kan for eksempel lægge pikken op langs maven, sådan at hvis den bliver stiv, sidder den fast mellem maven og bukserne, så man ikke kan se bulen. Det er et trick, rigtig mange fyre bruger.
Håber du kan bruge mit svar.
De bedste hilsner
Tanne