Sæd i øjne

brevkassespørgsmål

Sæd i øjne

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej. Vi er et par tøser på 14 og 15 år som snakker om hvad der sker hvis man får fyrens sæd i øjne? Er det "farlig"? Skal man gøre noget særlig hvis man skulle komme til at få fyrens sæd i øjne? Mvh Louise og Emma

Svar:

Hej Louise og Emma

Tak for jeres spørgsmål.

Det er ikke farligt at få en fyrs sæd i øjnene, men det kan tilgengæld være ubehageligt og komme til at svie og give røde øjne. Derfor er den bedste løsning, at man ikke får sæd i øjnene. Men skulle det alligevel ske, så er det en god ide at skylle øjet godt med vand, så man får renset det ud igen.

Hvis øjet bliver ved med at blive rødt og irritere efter noget tid, er det en god ide at gå til lægen og få tjekket om alt er ok.

Jeg håber I kunne bruge mit svar.

Venlig hilsen Marianne