Sæd
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
hej, jeg er 11 år og vil gerne vide om der kommer nogle smerter når man får udløsning, ikke  bare så jeg ved det i fremtiden

Svar:
Hej Anonym
Det er lidt forskelligt hvordan drenge oplever det at få udløsning. Nogle oplever at de ryster og bliver varme i hele kroppen. Andre oplever det mere som om det kilder i kroppen.
Fordi følelsen er helt ny kan nogle godt beskrive det som en smule ubehageligt de første gange, men ikke fordi der er smerter. Bare fordi det er en ny følelse i kroppen som de ikke har prøvet før.
Nogle kan føle det som om det prikker en smule tissemanden lige ved udløsning. Igen er det ikke noget farligt eller noget der gør ondt, men det kan føles lidt mærkeligt hvis man ikke har prøvet det før.
Hvis man onanerer rigtig meget kan tissemanden godt blive lidt øm, men det er heller ikke noget der er farligt. Hvis man synes det bliver for ømt kan man overveje at skrue lidt ned for hvor meget man onanerer.
Håber du fik svar...mange hilsner
Niels-Christian