Sæd
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hey folkens jeg har et problem min kæreste syntes min sæd smager underligt hun har dog "smagt" noget andet sæd fra før i tiden vis man kan sige det sådan og hun siger det ikke smagte på samme måde som mit. hun siger mit smager underligt og ikke af "Salt" det er hendes forklaring også tænker jeg bare om det det er fordi jeg har dårlig sæd og ikke kan få børn når den tid kommer HJÆLP har tænkt over det nogen gange

Svar:
Hej med dig
Det er meget normalt at din sæd måske smager lidt anderledes end den din kæreste har smagt før. Lige som så mange andre ting, så er det forskelligt fra dreng til dreng hvordan det er med sæden. Der kommer også lidt an på hvad du har spist, hvordan din sæd smager.
Så det har ikke noget at gøre med, at du har dårlig sæd og ikke kan lave børn, at din sæd smager anderledes. Det behøver du ikke at være bekymret for. Det er meget normalt at sæd er forskelligt fra dreng til dreng.
De bedste hilsner Sine