Sæd

brevkassespørgsmål

Sæd

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej cyberhus. Jeg ville bare spørge om hvilken alder det er normalt at kunne sæde i. Hilsen mig

Svar:

Hej med dig

Det er et rigtig godt spørgsmål, som du stiller. For du er i en alder det måske kan undre dig, du ikke kan sprøjte sæd, eller måske endda kan.

Du er ved, at blive teenager og der sker der mange ting med kroppen. Ved drenge begynder de f.eks. at kunne sprøjte med sæd. Det er meget forskelligt fra dreng til dreng, hvornår de kan men den alder det sker for de fleste er imellem 11 og 13 år. Men det er heller ikke unormalt det sker lidt før eller efter den alder. Det kommer nemlig helt an på, hvornår kroppen føler sig klar til det.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw