Sæd
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej brevkasse Jeg er en dreng på 13 der lige er startet i 7. klasse, jeg har et problem at når jeg onanere så efter et stykke tid føles det som om der kommer udløsning men der sker ikke noget, mange fra min klasse har givet udtryk for at de kan få sæd ud, men jeg kan altså ikke. Når jeg onanere trækker jeg ikke forhuden helt tilbage da det gør ondt. Kan i please hjælpe mig jeg har det hele dårligt med mig selv. Mvh Anonym

Svar:
Hej Anonym
Så er det jo rigtigt godt at du skriver her og spørger!
Onani er en dejlig ting, så jeg kan godt forstå at du bekymrer dig, og onani er ikke sjovt hvis det gør ondt.
Min første tanke er at du skal give din pik tid til at blive klar, altså det som hedder kønsmoden. Mange drenge kan godt lide at onanere, men det er normalt for drenge først at kunne få udløsninger fra de er imellem 10 og 15 år. Indtil da kan du sagtens onanere uden at få udløsning, og samtidig få en dejlig følelse ud af det. Måske kommer det lige pludselig.
Jeg tænker også at du kunne prøve at bruge lidt vaseline eller glidecreme på din pik når du onanere. Det kan være med til at løsne lidt op på forhud, og samtidig gøre følelsen endnu mere behagelig.
Hvis din forhud bliver ved med at irritere dig, så kunne det måske være at du har en forhudsforsnævring. Det er ganske normalt for mange drenge, og så skal man bare et smut til lægen, og få ham til at kigge på det.
Jeg håber du kan bruge mit svar, for det er skønt at onanere.
Mvh
Casper