sæd

brevkassespørgsmål

sæd

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Mit sæd er vandagtig. Er det normalt? Jeg onanere c hver anden dag.

Svar:

Hej med dig!

Jeg kan godt forstå, at du spørger. Det kan være svært lige at afgøre hvad der er normalt og det er derfor godt at du spørger!

Sæd kan være alt fra klar/gennemsigtig, hvid og gullig. Det er alt sammen helt normalt. Der er også stor forskel på hvor tyk sæden er. Nogles sæd er meget flydende, mens andres er mere tyk i det. Jo oftere man får udløsning, jo tyndere vil sæden også blive. Det er også helt normalt! Det lyder derfor helt normalt!
Hvis du er meget bekymret om der kan være noget galt, så kan du evt. snakke med din far eller en god kammerat om det. Det kan godt være lidt grænseoverskridende at skulle snakke om den slags, men husk at din far også har været 12 engang og at dine kammerater sikkert også selv har en masse spørgsmål og derfor ikke vil synes det er mærkeligt at du spørger.

Her er et link til en hjemmeside, hvor der står lidt om sæd. Den kan du kigge på hvis du har lyst til at læse lidt om det.

Jeg håber du kan bruge mine råd!

Med venlig hilsen Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål