Så det helle
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej igen
En dag da jeg havde stiv pik. Fik jeg lyst til at se porno og det gjore jeg i lang tid. Da så pigerne lave seksen begyndte jeg at pressperme og efter det blev virkeligt sexed begyndte jeg at tisse. Hvorfor gjore jeg det, men det føltes bare så dejligt. PS jeg spille ikke pik da jeg så porno.
kan ikke lade vær Med at kigge på min plejesøster når hun går rundt nøgen eller tager sit tøj af. Hun gør mig bare då liderlig og jeg får tit stiv pik af hende når hun er nøgen eller tager sit tøj af.
Hun har en lækker fisse og nogle gode bryster. Da vi var på sommerferie badet vi og da hun sprang i vandet, røj hendes  bekini at og da det skete lige da jeg begyndte at dykke så jeg så det helle
jeg elske når vi rejser på sommerferie for så plejer hun at går mere rundt nøgen. Og det gør mig liderlig

Svar:
Hej med dig
Som jeg forstår dig har du, mens du så porno, oplevet at der kom lidt præsperm og at du bagefter tissede. Jeg kan ikke give dig en helt præcis forklaring på hvorfor det lige skete sådan. Den følelse man godt kan opleve i pikken under udløsning (også når det kun er lidt præsperm) kan nogle gange godt føles lidt som når man skal tisse. Hvis du har haft en helt fyldt blære, og skulle tisse meget kan det måske være derfor at du kom til at tisse?
I forhold til det her med din plejesøster, vil jeg sige at det ikke er unormalt at tænde rigtig meget på piger når man kommer i din alder. Men det er selvfølgelig lidt indviklet når nu det er din plejesøster det handler om.
Først og fremmest er det ikke sikkert hun synes det er så fedt at du kigger på hende, og på den måde "bruger" hende til at fantasere omkring.
Det gode ved en fantasi er selvfølgelig at man kan have den i sit hoved og at man kan gøre med den hvad man vil. Men det er så også bare vigtigt at du netop holder det for dig selv. På samme måde tænker jeg det her med at du kigger på hende når hun er nøgen. Selvfølgelig er det svært slet ikke at kigge hvis hun går rundt i huset uden tøj, men jeg tænker samtidig at det er vigtigt at du ikke at står og stirre, eller "lurer" på hende. Det vil hun nok synes er ret ubehageligt.
Mange hilsner
Niels-Christian