Røre ved mig selv når vi har sex.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg er en pige på 16 snart 17 år der har en kæreste som jeg har været sammen med 2 år. vi har det rigtig godt sammen. men når vi har sex tør jeg ikke rigtig bare være mig selv. Jeg er glad nok for min krop. Men jeg vil helst have sex med slukket lys da jeg er bange for at se dum ud især i ansigtet. altså lave mærkelige grimasser. Jeg ligger bare meget stille og rør ikke ved mig selv for syntes det virker bad girl agtig at røre ved sig selv eller vippe med underlivet el stønne el sådan noget. Jeg har rigtig meget lyst til selv at gøre alle disse ting mens vi har sex. Men kan bare ikke få mig selv til det i frygt for at se dum ud el virke billig/bad girl. Han er super god og kan godt få mig til at komme på mange måder. Men ved bare det kunne blive så meget bedre hvis jeg turde overvinde mig selv. Jeg kan godt være fræk overfor ham når det er han der skal tage imod. HJÆLP mig hvad er der galt med mig? Hilsen mig.

Svar:
Hej pige, 16 år,
Først og fremmest lyder det som om du har en kæreste du har det rigtigt godt med... Det synes jeg er super godt at høre.
Men for at komme til dit egentlige spørgsmål, så synes jeg det lyder som om du har lyst til at gøre en helt masse, men ikke helt har mod på det. Jeg tror den bedste måde at komme igennem det hele på er små skridt, en ting af gangen... Og hvis du har mod på det, så fortæl ham hvad du godt kunne tænke dig at gøre, og at du er lidt nervøs, så vil han tage godt hånd om dig.
Ellers tror jeg som sagt det er de små skridt. Start med at onanere foran spejlet, så du kan se hvordan du ser ud. Begynd med en af de små ting, begynd at stønne lidt eller få tændt en smule lys. Senere kan du gå videre med noget lidt vildere. Prøv at kaste dig ud i det, men sørg for at du er tryg i situationen, at I har god tid og ikke bliver afbrudt.
Og så synes jeg måske at du skal overveje om ikke det er fedt at være en badgirl i sengen... Du behøver jo ikke være det ellers, og I behøver ikke dele det med resten af verden. Og så er jeg helt sikker på at det sidste han vil tænke på er om du et øjeblik så lidt fjollet ud... Det lægger han slet ikke mærke til... Han synes bare du er sexet.
Jeg håber det var en hjælp, ellers må du skrive igen...
Med venlig hilsen
-Sune