Røde knopper efter sex

brevkassespørgsmål

Røde knopper efter sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Kære brevkassen. Er det normalt, at min kæreste ikke kan trænge sig ind, da vi skulle prøve analsex for første gang? Og når jeg rider ham, og han er glatbarberet, så plejer han at få nogle røde knopper ikke i penis, men lige der under maven og over penis. Og så vil jeg gerne vide, om det er normalt eller ej, eller om det er noget, man skal være bekymret om. Kærlig hilsen Sexfreaken.

Svar:

Kære Herningpige 15 år.

Med hensyn til om din kæreste kan trænge ind da I ville prøve analsex, er det helt normalt at det ikke kunne lade sig gøre. Jeg går ud fra at du og/eller din kæreste har set det i en pornofilm. De piger som lægger numsehul til er "trænede" og lever af at de kan få noget derop. Normalt skal der noget ud den vej! Hvis penis skal ind, er det meget væsentligt at slappe af og det kan godt være rigtigt svært og gøre ondt.

Knopperne du nævner tror jeg skyldes at din kæreste barberer sig. Huden kan godt blive irriteret efter man har barberet sig, og irritationen kan godt blive forværret hvis man gnider på den, ligesom man gør mens man har sex. Så det er ikke noget farligt, men sikkert bare knopper der skyldes at han barberer sig.

Jeg håber du kan bruge mit svar!

Sommerhilsner Mette.