Ryster & Nedbøjet pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus, Jeg har en veninde som godt kan lide at vise sin fisse&Patter til mig på cam, men jeg ryster altid i hele kroppen sindsygt når jeg skal se, Har i en forklaring på det? Det er en rystelse jeg ik kan styre, og ved ikke hvorfor. Så er der en anden ting, min pik bøjer nedaf, lidt meget synes jeg, påvirker det mit sexliv? ( er jomfru )

Svar:
Hej med dig...
Super du lige for stillet dine spørgsmål, så du ikke skal gå og bekymrer dig mere om det... fordi det lyder helt normalt, det du fortæller.
Omkring det med at ryste, når du ser hende pigen på webcam. Jeg tror det er fordi det er en lidt speciel situation og se en pige på den måde. For det første kan det være, at det gør dig meget liderlig og så kan man godt komme til at ryste lidt. Det kan også være, at det virker lidt voldsomt på dig, at pigen på den måde viser sine bryster og fisse foran dig. Det kan faktisk være en ubehagelig oplevelse og det kan være det faktisk overskrider dine grænser.
Jeg tror mange ville synes, at det ikke var frækt, men sådan lidt ubehageligt at en anden viser sine kønsdele på webcam. Specielt hvis det er en veninde. Og andre ville synes det var frækt. på den måde er vi meget forskellige og det er helt okay.
Det kan også være, at det er lidt af begge dele. Derfor synes jeg også du skal prøve at mærke efter nede i maven. er det en god følelse eller en dårlig følelse at du ryster?
Hvis det føles lidt dårligt, så synes jeg du skal sige til pige, at du ikke er interesseret i at hun gør det og at du ikke synes det er den måde du vil være venner på.
Omkring det med at din pik bøjer nedad... helt normalt også. Pikke er meget forskellige og nogle vender nedad, opad, til siden eller lige ud. Det har ikke nogen betydning for dit sexliv.:) Du kan læse lidt mere om det her med store forskelle på pikke i den her artikel fra sexlinien.dk.
Jeg håber det var svar på dine spørgsmål.
Venlig hilsen
Erroll