Rosebud
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, jeg er en homoseksuel knægt på 15 år.
Jeg elsker at onanenere, som alle andre drenge, men specielt imens jeg leger med mit hul.
Jeg putter tit ting op (med kondom selvfølgeligt!) og er ret god til at få det åbnet meget.
Er begyndt at fiste mig selv, men har et spørgsmål.
Hvis man får en rosebud - tror også det hedder anal prolapse, eller noget - hva gør man så? Altså hvis det indvendige, lige pludselig begynder at komme ud fra hullet?
Pikdreng.

Svar:
Hej med dig
Det er helt normalt at eksperimentere i din alder, men når man gør det er det vigtigt at passe på sig selv. Når jeg skriver det, er det fordi det kan være farligt og ubehageligt hvis man fx bruger noget analt som ikke er meningen skal bruges dertil. Når man leger med anus seksuelt skal man kun bruge redskaber der er beregnet til det, så du ikke skader dig selv. På den måde kan du også undgå at få en prolaps, som bestemt ikke sker ofte og kun hvis man ikke passer på. Hvis du skulle være så uheldig at det skulle ske, så skal du med det samme kontakte din læge.
Du skal altså bruge det rigtige sexlegetøj til analsex, sørge for at være tændt og bruge kondom, så der ikke kommer bakterier i nærheden af anus. På den måde undgår du at der sker noget ubehageligt.
Venlig hilsen Marianne