rollespil
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej min kæreste og jeg har aftalt at lave noget frækt rollespil her i weekenden, men vi er lidt usikkere på hvordan man laver et super frækt rolle spil sammen. hun har en fræk lorkort kjole på som liner lidt noget fra en disney prinssese, men jeg ved ik havd jeg skal/kan tage på af frækt tøj. jeg har spurt hende men hun ved det heller ik helt så vi håbet du måske havde nogle idéer til hvordan vi laver et frækt rollespil? og hvad jeg kan have på af tøj som mand.
mvh ham og hende

Svar:
Hej med dig..
Det lyder som en spændnde weekend I har planlagt :) Og dejligt I prøver ting af som I begge to synes lyder spændende og virker trygge ved..
Og et godt spørgsmål, fordi jeg kan sagtens forstå, at man kan blive usikekr på hvad man så lige gør og hvad er så lige frækt for dig og din kæreste. Og jeg tror det er meget forskelligt hvad man synes er frækt og hvad man kan tage på..
Derfor tror jeg heller ikke jeg kan svare dig helt på dit spørgsmål, men jeg tror tit at rollespil tager udgangspunkt i nogle af de seksuelle drømme og fantasier man hver i sær har. Og derfor tror jeg det handler om, at man får snakket godt om hvilke fantasier man har og så laver et rolle spil ud fra det.
Så når din kæreste ikke har forslag til hvad du kan tage på og være, så kan det være i skal snakke lidt mere om det og hvilke fantasier hun har eller har haft og som kunne være skægge at lege.
Jeg håber I får en god og sjov snak om det :)
Venlig hilsen
Erroll