Ringmuskel
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus. Mit navn er Medina, jeg havde sex med en jeg ikke kendte og han sagde til mig at jeg skulle prøve med numsen det gik ikke godt, det gjorde rigtig ondt jeg tror min ringmuskel sprang. Og han sagde at jeg ikke skulle stoppe så vi blev ved. Det blødte lidt, men jeg bed smerten i mig. Han sagde jeg skulle sutte på den. Det smagte af mit eget afføring og blod. Det var ulækkert........ Hjælp mig tak, tør ikke sige det til mine forældre :-(( PS. Jeg synger og har lige udgivet et album køb det tak

Svar:
Hej Medina
Det lyder rigtig ubehageligt at ham du havde sex med fik dig til at gøre nogle ting du ikke havde lyst til!
I sex er det rigtig vigtigt at man siger fra og stop til ting man ikke har lyst til og som går over ens grænser. Faktisk er du også for ung til at have sex, og den lov findes bl.a. fordi man også skal være psykisk klar til at håndtere de følelser som følger med sex. Og dermed også klar til at sige stop til ting man ikke kan lide og ikke har lyst til.
Det lyder til at han fik dig til at gå over dine grænser den dag, og jeg kan godt forstå at det var ubehageligt.. jeg synes du skal tale med nogle gode veninder om det, så du ikke skal gå med det alene, og jeg synes også du skal tage en snak med dine forældre omkring sex i det hele taget, så I kan snakke om at sætte grænser for sig selv. Derudover synes jeg også du skal vente med at have sex igen til du er blevet lidt ældre og føler dig klar til at sætte grænser for hvad du vil og ikke vil.
Hvis du stadig har ondt og frygter din ringmuskel er sprunget, så synes jeg du skal tage til lægen og blive tjekket.
De bedste hilsner fra Heidi